zaterdag 20 oktober 2012

Taaltest

Vrijdag kregen we een taalscreening in de aula op school. Je moest een tekst schrijven over één van de 3 onderwerpen. Maar er werd natuurlijk gelet op inhoud, opbouw en schrijffouten! Ai ai dacht ik eerst maar al bij al verliep het vrij vlot. Ik heb een vlotte tekst geschreven over "Waarom ik voor de opleiding kleuter onderwijs heb gekozen" en als laatste mocht natuurlijk niet ontbreken!

Schreef ik deze woorden op mijn blad:

Ik ga vechten voor de droom en wil die ook bereiken!
ook al kom ik uit het BSO heb ik dyslexie en dysorthografie 

"Ik word kleuterleidster." en ik zal er ook helemaal voor gaan :)

1 opmerking:

  1. Ondertussen kijk ik wat verder op je blog natuurlijk :) Geen idee of je deze berichtjes nog leest eigenlijk. Maar ik geloof echt dat je een super enthousiaste, gemotiveerde kleuterjuf gaat worden! Weet je al iets of ze je taaltest goed vonden?

    BeantwoordenVerwijderen