vrijdag 5 oktober 2012

Experimenteren

Bij de lessen van beeld mochten we gaan experimenteren met allerlei technieken op papier.
(wasco, pastelkrijtjes, ecoline,..)


Werken met houtskool

Ballonnen in de wint

leuk om te doen.. vooral je vingers gebruiken op het houtskool uit te wrijven
#Heel vuile handen achteraf :)





Wasco of pastelkrijtjes
Wij mochten een mooie regenboog maken en er daarna met blauwe ecoline over schilderen
Kei leuk effect!









Je kan ook met wit pastelkrijt of wasco zoals ik deed.. met de uil en de sterretjes een tekening maken dat je een soort tover tekening krijgt ZEER TOF!


die leuke achtergrond van de uil kreeg ik eigenlijk per ongeluk. ik wou kijken of het ging om met blauwe ecoline over de rode te gaan en paars te bekomen, maar ik kreeg deze mysterieuze strepen. :)





Aquarell 
Dit kende ik helemaal niet, maar heb er een soort liefde voor gekregen.
Het zijn een soort wasco's waar je mee kan schilderen.
Eerst maak je een tekening en daarna ga je lichtjes over 1 kleur met water.
Je kan er zeer leuke dingen mee doen







Ik vond het een zeer leuke les!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten