zaterdag 20 oktober 2012

Boek of je leven

Daar stond ik dan 8u45 aan de gesloten deuren van de bib met 20 man rond mij waar elke minuut meer en meer bij kwam. Zo iets had ik nog nooit gezien! Oudere mensen en jonge mensen, enkele die ik herkende van de opleiding kleuteronderwijs. Maar allemaal ongeduldig wachtend op de opening van de Boekenverkoop. Ik was zo nerveus.. ik had geen idee hoe het ging verlopen en wat het tactische was om te gaan doen als de deuren open gingen. Klokslag 9u! De deuren ging open iedereen stormde naar binnen. Ik probeer niet te veel te duwen en volgde de menigte naar de zolder. Eens aangekomen daar begon ik rond te kijken waar moest je naar toe? jeudboeken oké ja gevonden 8 volle dozen prentenboek je keek zo snel mogelijk welke boeken je zag NIET NADENKEN GEWOON NEMEN.. dacht ik.. ondertussen zie je de hevige juffen en studenten stapels maken van 30 boeken en probeerde je in zo veel mogelijk dozen te neuzen. Gelukkig oké.. ik vond wat ik wou vinden was natuurlijk blij geweest met nog meer.. maar nu weet ik hoe het verloopt en hoe ik het de volgde verkoop zou aanpakken. Ik neem mijn mama en zus mee..!

0,50 Cent voor 1 boek daar durf je al eens voor vechten ;)





en het grote berenboek (staat niet op foto) 

Nadelen? 
Ja, tuurlijk ze zijn niet nieuw soms wat scheurtjes. Plakband maakt de boekjes weer zo goed als nieuw!

5 euro = 10 boekjes

Ik heb dat goed gedaan voor zo een eerste keer!
Dikke duim!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten