woensdag 19 september 2012

Vliegende start

Vandaag was het zo ver mijn eerste introductie dag op Artevelde
Slecht geslapen (willen slapen maar niet kunnen)
Dilemma (wat trek ik aan)
Boekentas (toch maar die kleine tas vandaag)

De dag begon al goed.. (zucht zucht)
Gelukkig ging het beter eens aangekomen in Gent.

Ik zit in de klas 1C (ziet er op het eerste zicht echt een leuk klasje uit)

Maar ik ben moe morgen hoor je meer van me
Na Introductie dag 2 

Foto # Vlinder die we mochten maken voor de starters viering
en voor de verwelkoming van alle nieuwe leerlingen

*lijkt me nog leuk om te maken met de kleuter bij het thema lente of kriebelbeestje*


"Dag lieve mensen allemaal.
Je bent hier welkom,
één voor één.
Voor ons telt hier vandaag echt iedereen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten