donderdag 13 september 2012

Boeken shoppen

"Gisteren ging ik om mijn boeken voor mijn opleiding"
in de enige echte Artevelde Shop in Gent op de kouter.
Gelukkig had ik een 2de man mee om me te helpen dragen.

Ik heb eens snel door mijn cursussen en boeken gebladerd en heb gezien dat er wel heel wat leerstof instaat dat ik in de verzorging ook gezien heb. (+punten) Bv. over de verschillende ontwikkelingen van een kleuter, en over het lezen en schrijven..

De cursus die me het meest aansprak was de Nederlands en beeld. Je zou denken dat ik nederlands haat aangezien ik dat al genoeg zie bij logopedie, maar dit vak gaat over kinderboeken! (Meer info over mijn kinderboeken liefde later)
& beeld gaat over knutseltechnieken enzo denk ik. (echt mijn ding)

Nu zitten al die boeken en cursussen opgeborgen in mijn leuke dozen die ik in de Aldi gekocht heb! (Proper hé)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten