donderdag 20 september 2012

Aula paula?

Vandaag zat ik voor het eerst in de aula. Ik vond het echt een zot gevoel om zo te gaan zitten in zo een grote ruimte met een ingebouwde bureaublad in de stoel van je voorbuur.

Maar!! er zijn ook nadelen aan verbonden ....

- Ga op voorhand naar toilet want als jij naar toilet moet dan moet IEDEREEN links of rechts van je zijn boeken van de bank halen dat bureaublad toe schuiven en nog eens recht gaan staan bij!
(Geen aanrader) zeker omdat er enorm veel mensen naar je zullen kijken


- Drink genoeg vooraf ( het is verboden om in de aula te eten of te drinken)
of verstop je stiekem onder je bank om een beetje water te drinken zoals ik vandaag deed

- Neem keeltabletjes of zuig muntjes mee als je met zo een vervelende hoest zit kijken de mensen boos naar je als je dit meerdere keren herhaald

- Zet je boekentas tussen je benen. (om te vermijden dat hij een verdiepje lager schuift

- Neem als je gaat zitten alles wat je nodig hebt voor de les op je schoot want als dat bureaublad openstaat is het een beetje een knoeiboel om nog aan je boekentas te kunnen.

- leg ook niet te veel op je bureaublad

- Zit niet achteraan zoals ik vandaag.. want je hoort daar echt zeer slecht ik kon niet anders dan daar te gaan zitten vandaag door het vele volk dat voor me was.

- Zet je niet dicht bij de babbelaars want zij storen je enorm! (verzet u eventueel in de pauze, als dat mogelijk is.)

- Dus kom zeker optijd voor een goed plaatje

Zo dit zijn de dingen die ik opmerkte na dag 1 in de aula.. misschien kom ik nog nieuwe tips tegen dan laat ik het zeker weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten