woensdag 5 december 2012

Kleuterboemeldag

Voor Praktijk 1 moesten we ook deelnemen aan een Kleuterboemeldag.
Tessa, Eline, Leonie en ik stonden in Wachtebeke.
De opdracht was om ons te verkleden als trollen, kabouters of elfjes.

Ik wou graag een elfje zijn. 
ik heb me laten inspireren door google



Kleine groene bloemetjes naast men ogen gesminkt
badhairday opgelost door het haar op te poffen.
een vlinderhaar diadeem, en een nep bloem uit de action (1 euro samen)
Groene broek, lichtgroene t-shirt een een bloemen sjaal.

Simpel en leuk.

Helaas voelde ik me vrij belachelijk aangezien er totaal niemand zijn best had gedaan om zich te gaan verkleden. Jammer 

ik had wel een enorm probleem ik heb een hele week een OORONTSTEKING gehad.
en die was nog niet helemaal genezen op de boemeldag.
Ik had geen pijn meer, maar was gewoon volledig doof.
Tessa heeft mij een hele dag getolkt wat volgens mij echt totaal niet leuk was voor haar! 

Het is allemaal vrij goed gegaan.
Alleen moest ik wel vaak roepen.. wat nog moeilijker was omdat ik eigenlijk spraak verbod kreeg voor mij stemknobbels. Maar daar heb ik me die dag niet veel van aangetrokken.
"Wablief??" was mijn favoriete woord toen.

Sfeerbeelden.
















Twas leuk! Dankje voor de leuke dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten